Datum stupanja na snagu: 1. travnja 2025.Ovi Uvjeti korištenja („Uvjeti“) predstavljaju pravno obvezujući ugovor između vas („vi“ ili „vaš“) i WOWME-a („mi“, „naš“ ili „WOWME“) te reguliraju vaš pristup i korištenje naših usluga, uključujući našu web stranicu, najam haljina, isprobavanja, pretplatničke i dostavne usluge (zajedno: „Usluge“).
Pristupom ili korištenjem Usluga — uključujući narudžbu, pregled našeg kataloga proizvoda ili korištenje bilo koje povezane usluge — pristajete na ove Uvjete. Ako se ne slažete s ovim Uvjetima, nemojte koristiti naše Usluge.
1. Opći uvjeti korištenjaA. Pravo korištenjaUsluge možete koristiti ako imate najmanje 18 godina i prebivalište u Hrvatskoj. Morate pružiti točne i potpune podatke te ih redovito ažurirati. WOWME može zatražiti verifikaciju identiteta za određene artikle ili najam veće vrijednosti.
B. PrivatnostVaši osobni podaci obrađuju se u skladu s našom Politikom privatnosti i važećim zakonima Republike Hrvatske o zaštiti podataka. Korištenjem naših Usluga pristajete na obradu osobnih podataka kako je opisano.
C. Korisnički računZa najam ili rezervaciju artikala možda ćete morati izraditi korisnički račun. Vi ste odgovorni za sigurnost svojih pristupnih podataka te za sve aktivnosti koje se odvijaju putem vašeg računa.
2. Opis uslugaWOWME nudi kratkoročni najam dizajnerskih i premium haljina, uključujući:
- Jednokratni najam za posebne događaje
- Isprobavanje i savjetovanje u vezi veličine
- Pretplatnički pristup (opcionalno u kasnijim fazama)
Mogućnost pristupa kolekciji putem mjesečne pretplate s redovitom rotacijom haljina.
Sve haljine se profesionalno čiste nakon svakog najma — trošak je uključen u cijenu najma.
- Program najma klijentskih haljina
Klijenti mogu ponuditi svoje haljine za najam putem WOWME-a. Mi ih pohranjujemo, održavamo, čistimo i iznajmljujemo u njihovo ime, temeljem posebnog ugovora.
- Nabava haljine na zahtjev
Ako klijent zatraži određenu haljinu ili dizajnerski komad, WOWME može pristati kupiti ga u njihovo ime (ovisno o strategiji inventara). Nakon kupnje, haljina se iznajmljuje klijentu po unaprijed dogovorenoj cijeni. Ugovor stupa na snagu kad obje strane pisanim putem potvrde uvjete.
Svi artikli ostaju vlasništvo WOWME-a u svakom trenutku.
Dostava i povrat artikala mogući su putem kurirske službe ili partnerskih lokacija.
3. Narudžbe, plaćanja i otkazivanjaZa narudžbu putem WOWME-a potrebno je potvrditi izbor haljine i izvršiti uplatu putem prihvaćenih metoda na našoj web stranici ili određenoj platformi. U ovoj fazi razvoja usluga, narudžbe se privremeno prihvaćaju putem službenog WhatsAppa ili Instagram poruka. Nakon pokretanja web stranice, sve buduće narudžbe moći će se izvršiti isključivo putem web stranice. Rezervacije putem društvenih mreža više neće biti moguće.
Narudžba se smatra potvrđenom tek kada:
- WOWME tim potvrdi dostupnost artikla
- Dogovore se trajanje najma, isporuka ili isprobavanje i konačna cijena
- Uplata bude u cijelosti zaprimljena (bankovni prijenos ili odobreni procesor)
Klijenti će primiti službenu potvrdu s detaljima narudžbe, rasporedom dostave/preuzimanja i dodatnim uputama. Bez te potvrde narudžba neće biti obrađena.
Obrada plaćanja:Koristimo sigurnog trećeg partnera za obradu plaćanja („Procesor plaćanja“). Korištenjem WOWME-a dajete suglasnost nama i Procesoru za naplatu najamnina, pologa (ako je potreban) i dodatnih naknada (kao što su kašnjenja ili šteta).
Vi ste odgovorni za točnost svojih podataka za plaćanje. U slučaju neuspješne naplate, WOWME može:
- Pokušati s alternativnim načinom plaćanja ako je pohranjen
- Privremeno obustaviti narudžbu ili korisnički račun
- Otkazati postojeće ili buduće narudžbe
- Pokrenuti pravne korake za naplatu dugovanja ako je potrebno
Ne prihvaćamo prepaid kartice za ponavljajuća plaćanja. WOWME nije odgovoran za greške procesora, ali zadržava pravo ispraviti pogreške u naplati i nakon izvršenog plaćanja.
Povratni polog (ako je primjenjivo):Neki artikli mogu zahtijevati povratni polog, što će biti jasno naznačeno prije plaćanja. Ako nema štete ili kršenja Uvjeta, polog se vraća na izvorni način plaćanja. U slučaju srednje ili teške štete, WOWME zadržava pravo umanjiti povrat u iznosu troška popravka ili zamjene.
Povrati se obrađuju unutar 7 radnih dana nakon završne provjere haljine.
- Politika otkazivanja48+ sati prije datuma isporuke: Puni povrat iznosa najma i pologa (ako je plaćen).
- Manje od 48 sati prije dogovorene isporuke: Zadržava se 50% iznosa najma; polog se vraća.
- Nakon slanja ili nedolaska na termin isprobavanja/preuzimanja: Najamnina se ne vraća; polog se vraća samo ako artikl nije korišten i odmah se vrati.
Otkazivanje se mora poslati putem e-pošte na
info.wowme.hr@gmail.com ili kroz korisnički račun na WOWME platformi.
WOWME zadržava pravo odbiti otkazivanje ili izmijeniti uvjete povrata ako postoji sumnja na zlouporabu sustava.
Trošak će biti prikazan na izvodu pod nazivom WOWME ili partnera za obradu plaćanja.
Narudžbe se potvrđuju tek nakon uplate u cijelosti.
Za određene haljine može biti potreban povratni polog.
Prihvaćene metode plaćanja navedene su na našoj web stranici.
4. Dostava i povratWOWME nudi više načina dostave i povrata haljina kako bi osigurali fleksibilnost i pogodnost za korisnike. Dostupne opcije uključuju:
- Dostava putem WOWME-ove vlastite kurirske službe (dostupno u Zagrebu i okolici)
- Dostava putem vanjskih logističkih partnera
- Osobno preuzimanje i povrat u dogovorenim WOWME partnerskim lokacijama (uz prethodnu rezervaciju termina)
Sve opcije dostave i povrata potvrđuju se pri završetku narudžbe ili izravnom komunikacijom.
Korisnici su odgovorni za provjeru i poštivanje uputa za dostavu i povrat.
Uvjeti povrata:Najmljeni artikl mora se vratiti:
- Najkasnije na dogovoreni datum povrata
- U originalnoj WOWME torbi ili zaštitnoj ambalaži (koja je isporučena s artiklom)
- Bez oštećenja izvan uobičajenog trošenja, kako je definirano u Odjeljku 6
Klijenti su odgovorni za izbjegavanje vidljivih mrlja, poderotina ili bilo kakvih izmjena koje bi zahtijevale popravak ili zamjenu.
Ako ne možete vratiti artikl na dogovoreni datum, obvezno je pisano obavijestiti WOWME putem e-maila na
info.wowme.hr@gmail.com. Produženje roka nije zajamčeno i može uzrokovati dodatne troškove.
Kašnjenje s povratom:- Kašnjenje s povratom naplaćuje se fiksno 10 € po danu nakon isteka dogovorenog roka.
- Ako haljina nije vraćena u roku od 5 dana, smatra se da nije vraćena i naplaćuje se puna maloprodajna vrijednost artikla.
Politika nevraćanja:Neuspjeh u povratu haljine ili povrat drugog/neupotrebljivog artikla smatrat će se kršenjem ugovora. U tim slučajevima:
- Klijent će dobiti račun na puni maloprodajni iznos haljine (naveden pri rezervaciji)
- Bilo koji polog može se iskoristiti za pokrivanje iznosa
- WOWME zadržava pravo pokretanja pravnih radnji u slučajevima prijevare ili namjernog gubitka
Klijentima se preporučuje zadržati dokaz o povratu (npr. potvrda kurirske službe) do potvrde povrata od strane WOWME-a.
WOWME nije odgovoran za kašnjenja uzrokovana vanjskim kuririma, ali će nastojati riješiti problem u dobroj vjeri.
5. Uporaba haljinaU WOWME-u vjerujemo u međusobno poštovanje. Ponosni smo što vam nudimo ekskluzivan pristup prekrasnim haljinama vrhunske kvalitete i molimo vas da ih tretirate s pažnjom — kao da su vaše vlastite.
Korištenjem naših usluga pristajete da ćete:
- Suzdržati se od prepravljanja, skraćivanja, pranja, rezanja, šivanja, lijepljenja, bojanja ili bilo kakvog drugog mijenjanja haljine;
- Izbjegavati korištenje ljepila (uključujući modni trak, body glue, ziherice ili bilo koje proizvode koji mogu ostaviti tragove, rupe ili ostatke);
- Štititi haljine od izlaganja supstancama koje mogu izazvati trajne mrlje — poput šminke (puder, ruž), ulja, parfema, losiona za tijelo, dezodoransa i hrane/pića (npr. vino);
- Izbjegavati pušenje i korištenje jakih mirisa dok nosite WOWME haljine, jer mogu ostaviti tvrdokorne mirise koji zahtijevaju posebno čišćenje;
- Ne posuđivati ni podnajmljivati haljinu trećim osobama tijekom razdoblja najma.
Razumijemo da ponekad mogu biti potrebne manje, uklonjive prilagodbe (npr. privremene kopče u struku, vrpce ili modni trakovi). One su dopuštene samo ako ne oštećuju ni ne mijenjaju strukturu ili izgled haljine.
WOWME zadržava pravo pregledati sve vraćene artikle. U slučaju oštećenja izvan uobičajenog trošenja, može se zatražiti nadoplata za popravak ili zamjenu, u skladu s Odjeljkom 6.
6. Provjera kvalitete, oštećenja i odgovornost klijentaWOWME provodi detaljnu provjeru stanja haljina prije i nakon svakog najma, uključujući:
- Vizualni pregled šavova, spojeva, kopčanja i ukrasa
- Procjenu stanja tkanine (npr. stvaranje kuglica, istezanje ili stanjivanje materijala)
- Otkrivanje mrlja i neugodnih mirisa
- Funkcionalnu provjeru zatvarača, kukica i ostalih kopči
- Jasnu, vremenski označenu fotografsku dokumentaciju iz više kutova (sprijeda, straga, detalji)
- Po potrebi i video zapis ako je važno prikazati kretanje tkanine, pad ili detalje
- Popunjenu fizičku kontrolnu listu koju potpisuje WOWME osoblje
Klasifikacija oštećenja i posljedice:Manja oštećenja:Sadrži: Otpali konci, sitna vlakna, gužvanje, dlačice, kukice ili ogrebotine na unutarnjim/nevidljivim dijelovima (≤1 cm)
Akcija: Nema naplate; bilježi se u svrhu kontrole kvalitete
Odgovornost: Smatra se uobičajenim trošenjem
Srednja oštećenja:Sadrži: Vidljive mrlje od šminke, manje mrlje od hrane/pića, neispravan zatvarač, rastegnute naramenice, poderotine (1–3 cm), nedostatak ukrasnog gumba ili kukice, manje ogrebotine/rupe (>1 cm) na unutarnjoj strani
Akcija: Trošak popravka ili čišćenja u iznosu od 30 do 50 €
Odgovornost: Procjenjuje se pojedinačno ovisno o mjestu, materijalu i vidljivosti oštećenja
Teška oštećenja:Sadrži: Neopoziva ili vrlo vidljiva oštećenja poput velikih poderotina (>3 cm), oštećenja na vidljivim dijelovima, opeklina, otopljenih ukrasa, mrlja od izbjeljivača ili boje, izblijeđele boje zbog nepravilnog korištenja, trajnih deformacija strukture
Akcija: Naplaćuje se puna maloprodajna cijena haljine
Odgovornost: Smatra se kršenjem uvjeta korištenja i haljina se uklanja iz rotacije za najam
U slučaju srednjeg ili teškog oštećenja, klijent će:
- Dobiti službeni izvještaj o oštećenju uz priložene fotografije
- Biti obaviješten putem e-pošte te imati priliku dostaviti svoje komentare ili protudokaze (npr. fotografije pri isporuci)
- Imati pravo zatražiti neovisnu procjenu treće strane (npr. krojača ili kemijske čistionice) o vlastitom trošku
Klijent ima
5 radnih dana od primitka obavijesti da odgovori prije izdavanja računa.
WOWME će uložiti razumne napore da pregleda sve dostavljene dokaze i može po potrebi prilagoditi iznos naplate.
Svi slučajevi oštećenja vode se u skladu sa standardnim WOWME pravilima te se bilježe interno za reviziju i dosljednost.
7. Gubitak, krađa ili zlouporabaKlijent je u potpunosti odgovoran za najmljenu haljinu od trenutka preuzimanja (bilo putem kurirske službe, osobno ili u partnerskoj lokaciji) do povrata i službene potvrde primitka od strane WOWME-a.
U slučaju:
Gubitka ili krađe:Ako najmljena haljina bude izgubljena, ukradena ili ne vraćena, a klijent ne može dostaviti dokaz o povratu, WOWME zadržava pravo naplatiti punu maloprodajnu vrijednost haljine. To uključuje slučajeve kada je haljina ostavljena bez nadzora, uništena do neprepoznatljivosti ili nije vraćena putem dogovorenog načina.
Zlouporabe:Svaka zlouporaba koja dovede do nepovratnog oštećenja haljine ili onemogućava njen daljnji najam (npr. neovlaštene prepravke, namjerno zaprljanje, ignoriranje uputa za rukovanje) smatra se teškim oštećenjem. U takvim slučajevima, klijentu može biti naplaćen puni iznos zamjene, sukladno Odjeljku 6.
Preporuke klijentima:- Sačuvajte potvrdu o povratu ili broj za praćenje sve dok WOWME ne potvrdi primitak;
- Odmah nas obavijestite putem e-maila info.wowme.hr@gmail.com u slučaju slučajnog oštećenja, sumnje na krađu ili kašnjenja s povratom.
WOWME zadržava pravo pokretanja pravnih radnji u slučaju prijevare, namjernog nepoštivanja uvjeta ili odbijanja vraćanja najmljene imovine.
8. Odricanje od odgovornostiIako se WOWME obvezuje održavati visoke standarde higijene, sigurnosti i kvalitete odjevnih predmeta, klijenti prihvaćaju da korištenje najmljene odjeće nosi određene rizike. Stoga WOWME ne snosi odgovornost za:
Alergijske reakcije:Neki materijali, boje ili sredstva za čišćenje mogu izazvati kožne ili dišne reakcije. Klijent je odgovoran raspitati se o sastavu tkanine prije najma. WOWME ne jamči da su haljine hipoalergene.
Osobne ozljede ili nezgode:Svi artikli nose se na vlastitu odgovornost. WOWME ne odgovara za klizanja, spoticanja, nezgode povezane s veličinom, kombinacijama obuće ili korištenjem dodataka uz haljinu.
Izgubljene ili oštećene osobne stvari:WOWME ne odgovara za osobne stvari ostavljene u džepovima haljina, torbama ili ambalaži. Klijentima se savjetuje da temeljito pregledaju haljine prije povrata. Ako se pronađe izgubljeni predmet, WOWME može pokušati kontaktirati klijenta, ali nema obvezu pohranjivanja ili vraćanja predmeta.
Klijentima se savjetuje da budu pažljivi pri odabiru, nošenju i rukovanju WOWME odjećom. Za sva pitanja u vezi osjetljivosti na materijale ili posebne zahtjeve, molimo kontaktirajte nas na
info.wowme.hr@gmail.com prije narudžbe.
9. Promocije, pokloni i probne ponudeSve promotivne ponude, poklon kartice i probni programi koje nudi WOWME vremenski su ograničeni i mogu biti podložni posebnim uvjetima. Iskorištavanjem bilo koje ponude, klijent se slaže sa sljedećim:
- Promotivni kodovi, popusti i posebne ponude nisu prenosivi i mogu ih koristiti samo osobe kojima su izdani;
- Ponude se ne mogu kombinirati osim ako to nije izričito navedeno;
- Popusti ili krediti iz promocija ne mogu se zamijeniti za novac ili drugi oblik isplate;
- Istekle ponude ne mogu se produljiti ni ponovno izdati;
- Probne ponude (npr. promocije za prvi najam, besplatna isprobavanja) vrijede samo za nove korisnike i mogu biti ograničene na određene proizvode ili usluge;
- WOWME zadržava pravo obustaviti ili povući bilo koju promociju ili ponudu u slučaju sumnje na zlouporabu, prijevaru ili nepropisno korištenje;
- Poklon kartice vrijede isključivo za usluge najma i ne mogu se refundirati niti koristiti za kupnju drugih poklon kartica.
Klijentima se savjetuje da provjere rok važenja i uvjete svake ponude. WOWME nije obvezan retroaktivno primjenjivati popuste na već dovršene rezervacije.
10. Mjerodavno pravo i rješavanje sporovaOvi Uvjeti regulirani su i tumače se u skladu sa zakonima Republike Hrvatske, neovisno o eventualnim sukobima pravnih normi.
U slučaju spora, WOWME potiče klijente da nas najprije kontaktiraju pisanim putem na
info.wowme.hr@gmail.com kako bi pokušali riješiti situaciju neformalno i prijateljski.
Ako se spor ne riješi u roku od 30 dana od obavijesti, svaka strana može predmet iznijeti nadležnom Općinskom ili Trgovačkom sudu u Zagrebu, ovisno o prirodi spora.
Klijenti prihvaćaju da WOWME ima pravo pokrenuti pravne postupke radi naplate neplaćenih iznosa, nepovrata haljina ili kršenja ugovora unutar hrvatskog pravnog sustava.
Korištenjem naših usluga klijenti se također odriču prava na pokretanje ili sudjelovanje u kolektivnim tužbama protiv WOWME-a, osim ako zakoni o zaštiti potrošača u RH ne propisuju drugačije.
Kontakt: info.wowme.hr@gmail.comWOWME, Zagreb – Vrijedi od: 1. travnja 2025.